לאחר לילה בדרום, בנט: "המוח איראני והידיים ידי חמאס"

איתי גדסי 1 Comment on לאחר לילה בדרום, בנט: "המוח איראני והידיים ידי חמאס"

בנט בדרום: "המוח הוא מוח איראני והידיים – ידי חמאס. התפיסה שלי לגבי עזה היא לעמוד כצוק איתן מול חמאס, ולתת גב איתן לתושבי עוטף עזה"

שר החינוך, נפתלי בנט צילום: אילן אסייג
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, ביקר היום (רביעי) בבית ספר בעוטף עזה ואמר: "אני רוצה להודות קודם כל לראשי המועצות של עוטף עזה, למנכ"ל משרד החינוך – שמואל אבואב, למנהלת מחוז דרום – עמירה חיים, על ההירתמות הגדולה".

"התפיסה שלי ביחס למערכה מול עזה", אמר בנט, "היא לעמוד כצוק איתן מול חמאס ולתת גב איתן לתושבי עוטף עזה. את זה בדיוק אנחנו עושים. אני יכול לדווח לכם שנכון לשעה זו כ- 75% מהתלמידים כבר הגיעו לבתי הספר בכלל מערכת החינוך ביישובי עוטף עזה".

"עבר על התושבים כאן לילה לא קל, כשבין חצות לשעות הבוקר המוקדמות הייתה שורה ארוכה של אזעקות צבע אדום ומעבר לממ"דים, גם אני ביליתי את הלילה בבית משפחה באחד מהישובים וחוויתי גם בעצמי את הלילה הלבן הזה, זה לא קל, ובכל זאת שלושת רבעי מהתלמידים נכון לשעה תשע ורבע כבר הגיעו לבתי הספר ואני מקווה שעוד בהמשך".

"מה שאנחנו רואים בצד השני הוא לא במקרה. כל ההתחממות בצד העזתי היא לא מקרית והיא לא מקומית. המוח הוא מוח אירני והידיים ידי חמאס. מדינת ישראל מצויה במערכה ממוקדת ועקבית אל מול ראש התמנון באיראן. אותו תמנון מפעיל את זרועותיו בלבנון, בסוריה ובעזה כדי לפגוע במדינת ישראל. מכיוון שאנחנו מנהלים מערכה כלכלית, מדינית וצבאית מול איראן, איראן מנסה להסיח את דעתנו ולייצר פרובוקציות כאן בעזה דרך אחת מזרועות התמנון.
בעודנו נותנים בטחון לתושבי עוטף עזה, ובעודנו מכים בחמאס שבעזה, אסור לנו להפיל את הכדור, אסור לנו להוריד את המבט מהמטרה העיקרית. המטרה העיקרית היא איראן. ברגע שנטפל בראש התמנון כבר ממילא אנחנו נראה מצב הרבה יותר טוב מול כל זרועות התמנון".

לסיום, גיבה בנט את מערכת הביטחון ואמר: "אני מכאן רוצה לתת גיבוי מלא לרמטכ"ל, לצה"ל, למערכת הביטחון, בהתנהלות אחראית, שקולה ונכונה לביטחון ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    "אם אתם רוצים שלא תפרוץ מלחמה – תתחזקו" ותבטלו מיד חידוש גזירת גיוס השמד והזימה, שנתחדש ע"י חכי"ם מיהדות התורה – דגל אגודה וש"ס וכו'.